Veelgestelde vragen
Hoe maakt u een account aan?
In de bovenste menubalk van onze website vindt u ‘Inloggen’. Kies er vervolgens voor om u te registreren. Wij vragen u eenmalig om uw gegevens in te vullen. Zo kunt u in de toekomst makkelijk en snel een bestelling bij ons plaatsen.
Hoe plaatst u een bestelling?
Bestellen bij Mikos doet u eenvoudig door in te loggen met uw account en de onderstaande stappen te volgen.
Hebt u nog geen account? Maak deze dan eerst aan via inloggen in de bovenste balk van ons menu.Stap 1. Plaats uw artikel(en) in het winkelmandje;
Stap 2. Wanneer u klaar bent met winkelen, controleert u de bestelling;
Stap 3. Vervolgens gaat u naar bestelling afronden;
Stap 4. Controleer uw gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres;
Stap 5. Wanneer al uw gegevens kloppen, klikt u op betalen.Wanneer ontvangt u de bestelling?
Als u binnen Nederland op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 15.00 uur hebt besteld en uw betaling is ontvangen, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij zendingen beneden €150,00 netto wordt de factuurwaarde verhoogd met €7,50 kosten.
Wie bezorgd de bestelling?
Wij verzenden uw pakket via PostNL.