Veelgestelde vragen

  • Hoe maakt u een account aan?

    In de bovenste menubalk van onze website vindt u ‘Inloggen’. Kies er vervolgens voor om u te registreren. Wij vragen u eenmalig om uw gegevens in te vullen. Zo kunt u in de toekomst makkelijk en snel een bestelling bij ons plaatsen.

  • Hoe plaatst u een bestelling?

    Bestellen bij Mikos doet u eenvoudig door in te loggen met uw account en de onderstaande stappen te volgen.
    Hebt u nog geen account? Maak deze dan eerst aan via inloggen in de bovenste balk van ons menu.

    Stap 1. Plaats uw artikel(en) in het winkelmandje;
    Stap 2. Wanneer u klaar bent met winkelen, controleert u de bestelling;
    Stap 3. Vervolgens gaat u naar bestelling afronden;
    Stap 4. Controleer uw gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres;
    Stap 5. Wanneer al uw gegevens kloppen, klikt u op betalen.

  • Wanneer ontvangt u de bestelling?

    Als u binnen Nederland op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 15.00 uur hebt besteld en uw betaling is ontvangen, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Bij zendingen beneden €150,00 netto wordt de factuurwaarde verhoogd met €7,50 kosten.

  • Wie bezorgd de bestelling?

    Wij verzenden uw pakket via PostNL.